Marketing Modules

Om uit te leggen hoe de Marketing Modules werken, kan het best de metafoor van het kopen van een pizza worden gebruikt. Wanneer iemand zin heeft in pizza, is het meestal zo dat je een hele pizza moet afnemen, terwijl het niet zo hoeft te zijn dat je zin hebt in een héle pizza. Met de Marketing Modules van XYMS kan men vanaf nu ook slechts één pizzapunt bestellen. Het aanbod staat op drie pijlers; een gratis intake, maandelijkse opzegbaarheid en hele flexibele pakketten.

Hoe het werkt

Tijdens de intake leert XYMS de doelgroep kennen. Daarna kan XYMS één van de tien Marketing Modules maandelijks op een vaste dag leveren. Enkele voorbeelden van Marketing Modules zijn: Sociale mediabeheerE-mailmarketing, Blogging en Internetadvertenties.

Structuur in plaatsing

Praktisch gaat het als volgt; de ondernemer vult het intakeformulier
zo goed mogelijk in en retourneert het aan XYMS. XYMS roostert de levering van de Marketing Module in op een vaste dag in de maand. In het geval van de Marketing Module ‘Beheren van
sociale media’, plant XYMS bijvoorbeeld een vaste dag de hele maand in. Zo zit er structuur in de plaatsingen op de verschillende platformen. De
Marketing Module ‘Beheren van mailmarketing’ zorgt ervoor dat de ondernemer een periodieke mailing op een vast moment geleverd krijgt bij (een specifiek deel van) de klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een klanttevredenheidsonderzoek, kortingscoupons of een nieuwsbrief.

Kernactiviteiten

Vanuit de filosofie dat ondernemers en zzp’ers met een beetje sturing best een hoop zelf kunnen op marketinggebied, heeft XYMS de
afgelopen twee jaar tientallen klanten tot ambassadeurs weten te transformeren. ‘Er zijn veel partijen aan het zenden zonder concrete
boodschap. Met marketingactiviteiten kan men het onderscheidende vermogen benadrukken. Hiermee kun je het bestaansrecht van de organisatie creëren en versterken’, aldus Yoram Roemersma, oprichter. Volgens Xander Graaf, mede-oprichter: ‘Met Marketing Modules kunnen ondernemers en zzp’ers zich richten op hun kernactiviteiten. Door de gratis intake en de maandelijks opzegbare en flexibele pakketten kunnen ondernemers veilig een probeeraankoop doen.

Na de eerste periode heeft de ondernemer drie opties:

  1. Doorgaan met de Marketing Module(s)
  2. Een maatwerktraject ingaan
  3. Afscheid nemen.’

Over XYMS

Yoram Roemersma (25) en Xander Graaf (22) zijn tijdens hun studie Commerciële Economie aan de Hogeschool Utrecht begonnen met het geven van marketingadviezen aan bedrijven en ondernemers in hun eigen netwerk. Samen met de Hogeschool Utrecht hebben zij hun bedrijf vormgegeven. Zij hebben beiden een ondernemingsplan geschreven als afstudeerscriptie. Hiermee is zelfs een nominatie voor beste scriptie van het jaar verworven.

 

[gdlr_button href=”/intake-aanvragen-marketingmodules/” target=”_self” size=”medium” background=”#94d64f” color=”#000000″ with_border=”yes” border_color=”#5c8f26″]Boek een gratis intake![/gdlr_button]

Eenvoudig het archief doorzoeken

Nieuwste artikelen