Het doel begon klein. De Googlecampagnes die The Coffee Factory al had lopen voordat de samenwerking met XYMS begon, werden eerst beheerd door een ander marketingbedrijf. Hier was The Coffee Factory niet tevreden over. Het kostte veel geld, maar leverde weinig rendement op. Na een kennismaking met XYMS besloten Ron en Sara over te stappen om hun omzet via advertentiecampagnes wél te verhogen.
De samenwerking tussen The Coffee Factory en XYMS is niet aangegaan voor de korte termijn. Na het verbeteren van de advertentiecampagnes en andere online marketingactiviteiten wordt er nu hard gewerkt om alle bedrijfsprocessen te optimaliseren.
Vanwege deze groei heeft The Coffee Factory onlangs de stap gezet om meer van de dienstverlening van XYMS in te huren met een verdubbeling van het aantal uren en de uitbreiding van de stappen van het MarketingAlgoritme®.
“Ik ben erg blij met de kritische vragen die gesteld worden. Of goede vragen, eigenlijk. Dat kan pas als je goed luistert.
Yoram geeft ons huiswerk. We krijgen echt een lijstje: je moet dit doen, en dit en dit en dat moet je afhebben. Dat werkt bij ons perfect. Dat moet hij nog veel meer doen. Dat dwingt ons om dingen af te maken en open eindjes af te sluiten.
Op praktisch gebied waren ook de onderzoeken naar aanleiding van het verkoopgedrag heel interessant. Het is prettig om heel concreet te zien waar dan die groei zit en waar wat gebeurt. Dat was voorheen niet zo duidelijk.”
Sara
The Coffee Factory