Onze certificeringen

Iedereen kan zeggen dat-ie ergens verstand van heeft, maar dat moet wel aangetoond kunnen worden. Bij XYMS wordt elk teamlid getoetst en uitgedaagd om certificaten en diploma’s te halen, zodat wij precies weten waar we het over hebben.

       

Wat betekenen deze keurmerken?

Hoe gebruiken we de programma’s, hoe komt het dat we gecertificeerd zijn en hoe houden we onszelf gekwalificeerd?

Google Analytics

Met Google Analytics meten we onder andere hoe gebruikers op je website komen, wat ze op je website doen, wat de belangrijkste pagina’s zijn en waarin je doelgroep geïnteresseerd is.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Jaarlijks nieuw examen voor een nieuw certificaat
  • Volgen en geven van trainingen
  • Voldoen aan de (privacy)voorwaarden van Google

Google Ads

Google Ads gebruiken we om te adverteren. Dat doen we zowel met afbeeldingenadvertenties (display) als met tekstadvertenties (zoekadvertenties). XYMS is ook partner van Google Ads.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Jaarlijks nieuw examen voor een certificaat
  • Trainingen volgen en geven
  • Voldoen aan de (privacy)voorwaarden van Google

Google Tag Manager

Met Google Tag Manager maken we de meetinstallatie voor het meten van het gedrag van (terugkerende) bezoekers op je website, de interactie met social mediaberichten en de resultaten van advertenties.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Jaarlijks nieuw examen voor certificaat
  • Trainingen volgen en geven
  • Voldoen aan de (privacy)voorwaarden van Google

Google Shopping

Met Google Shoppingcampagnes zorgen we ervoor dat wanneer iemand op een bepaald product zoekt wat jij verkoopt, jouw product inclusief prijs en foto bij de zoekresultaten komt te staan.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Advertenties maken met correcte en relevante informatie
  • Jaarlijks examen voor certificaat
  • Genoeg campagnes beheren die goed lopen om partner te worden

Hubspot partner

HubSpot is een handig programma om zowel je CRM, CMS, Marketing en Sales mee te bouwen en te onderhouden. Met HubSpot maken we onder andere websites, formulieren, e-mailcampagnes en maken we een klantendatabase aan.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Grootgebruiker zijn van HubSpot
  • Websites voor klanten bouwen die goed converteren
  • Alle trainingen doorlopen

NIMA

Yoram is door het Nederlands Instituut voor Marketing gecertificeerd voor Consumentenmarketing B1 en Business Marketing B1.

Wat is er nodig voor certificering?

  • Het behalen van een HBO Opleiding Commerciële Economie, HU Institute for Marketing & Commerce.

SRM Praktisch gebruik van Big Data

Het SRM biedt opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en communicatie. Met de Big Data-training leer je het volgende:

  • Je weet hoe je big data in je eigen organisatie kunt inzetten
  • Je kent de trends en ontwikkelingen rondom big-datamarketing
  • Je weet hoe je met databronnen moet omgaan
  • Je vertaalt informatie naar marketingcampagnes

Wat is er nodig voor certificering?

  • Het volgen van een masterclass
  • Het slagen voor een examen
  • Het aantonen van praktische vaardigheden